torsdag 20 mars 2014

Torsdag- dags att hämta

Precis! Idag var det dags att hämta Alexi istället för imorgon som bestämt. Hennes pappa hade möten plus tandläkartid. Jag och Alexi passade på att testa en ny familjecentralen denna gången i Tibro. Jag jublade inte men verkade helt okej. Självklart trivdes Alexi som fisken i vattnet. Massa barn och massa leksaker.

Jag har lyckats sälja en hel del på tradera dom senaste dagarna. Så skönt! Även bokhyllan ska nog hämtas den 25:e. Imorn åker vi och lämnar in kläder till klädbytardagen i Tibro. För att se om vi får napp. Annars åker de till välgörenhet och det är skönt att bara bli av med.

Alexi sover sött i soffan nu efter att ha strejka och jag inte orkar bråka. Sån skillnad på mina sammandragningar när hon är här och inte. Usch idag har det faktiskt gjort riktigt ont och även i ryggen. Tur jag har Robbin så jag kan vila bort dom snabbt.

På bilderna : Alexi sover, testar lillasysters liggdel, ser på nalle puh och hennes nya jacka Vi ska hämta imorn. Så läcker och passar dom nya vårskorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar